Consultancy

 

Keyzer Events

CONSULTANCY

 

 

CONSULTANCY VOOR EEN COMPLETE MARKETINGMIX

 

Als marketing/communicatiespecialist weet je dat evenementen een belangrijk onderdeel zijn van de marketingstrategie. Maar welk type event draagt nu het beste bij aan de resultaten van een specifieke campagne? Op welk moment moet je een evenement inzetten en hoe zorg je ervoor dat die evenementen een volledig onderdeel zijn van de overkoepelende campagne? Met deze en andere vragen gaan we aan de slag tijdens een consultancysessie.

 

 

Aan het werk tijdens CeBIT 2012 HANNOVER MESSE

MIJN BELOFTE

 

Na het afronden van een consultancysessie met mij heb je:

 

  • Een 360 graden campagnestrategie;
  • Een kant en klaar actieplan;
  • Hernieuwde kennis en inspiratie;

 

WANNEER KIES JE VOOR CONSULTANCY?

 

Soms is het fijn om een nieuw paar ogen naar de huidige situatie te laten kijken. Een frisse blik om tot nieuwe inzichten te komen. Die frisse blik, dat ben ik. Herken jij je in één of meer van onderstaande situaties? Twijfel dan niet en neem nu contact met mij op!

The Next Event

EVENTMARKETINGPLAN

Je hebt je marketingplannen opgesteld, maar wil evenementen, beurzen en congressen hier een onderdeel van laten uitmaken. Samen kijken we naar jouw plannen en doelstellingen. En integreren de juiste events op het juiste moment.

Contact

 

 

INSPRIRATIE

Je werkt met een groot team samen en hebt alle disciplines in huis. Jullie willen een nieuw concept ontwikkelen, maar hebben behoefte aan input van buitenaf. Een frisse blik. Hier help ik jou en je team bij!

Contact

STILSTAND IS ACHTERUITGANG

Je organiseert al een paar jaar hetzelfde evenement. Dit is altijd succesvol geweest, maar de glans is er inmiddels vanaf. Je merkt dat de bezoekers en jouw collega's lang niet zo enthousiast meer zijn. Moet je nu doorgaan met het oude concept, wat kleine aanpassingen maken of iets compleet anders gaan doen? Ik help je bij het beantwoorden van deze vragen

Contact

Copyright @ All Rights Reserved